14 Temmuz 2008 Pazartesi

YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-3-ZEYTİNYAĞLILAR-5.GÜN

TARİF:17

TARİFİN ADI:ÇÖKELEK SALATASI

TARİFİ GÖNDEREN:MOONROSE LEZZET DAMLALARI

TARİFİN YÖRESİ: ADANA

Yeni tarifimiz yine moonrose arkadaşımızdan geldi.

Ellerine sağlık diyorum.Tarife buradan ulaşabilirsiniz.









TARİF:16

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI FASULYE

TARİFİ GÖNDEREN:MOONROSE

TARİFİN YÖRESİ: ADANA

Bu yemek için arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum.

Elleri dert görmesin.Tarife buradan ulaşabilirsiniz.







TARİF:15

TARİFİ GÖNDEREN:AYLİN ARKADAŞIMIZ

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI BEZELYE

TARİFİN YÖRESİ:EGE

Ellerine sağlık diyorum tarife buradan ulaşabilirsiniz.







TARİF:14

TARİFİ GÖNDEREN:ARZU ARKADAŞIM

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI TAZE BAKLA

Bu güzel tarifi gönderen Arzu arkadaşıma teşekkür ediyorum.

Ellerine sağlık tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca http://www.arzumcum.blogcu.com/ diğer adresi.

Sevgilerimle










İŞTE YENİ VE GÜZEL BİR TARİF






http://yoresellezzetler.bloggum.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Etkinliğimzde 5.güne geldik .














3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım merhaba
kapadokyama doğru yazdı isen senin bugün doğum günün bende ne kadar acılıda olsam senin bu mutlu gününü paylaşmak istedim..yeni yaşın sana hep mutluluk ve sevgi getirsin öptüm...
anemonunmutfagi

Adsız dedi ki...

SELAM
SEBZELİ ENGİNAR ÇANAĞI
YÖRE-EGE,İZMİR
KATILIMCI-SOFRA KEYFİ
DAVETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM
TARİFİM HAZIR ALABİLİRSİN
KOLAY GELSİN
sofrakeyfi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam
kızının yeni yaşı kutlu olsun canım
sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum
sevgiler benden

sofrakeyfi.blogcu.com