23 Temmuz 2008 Çarşamba

YÖRESEL LEZZETLER-3-ZEYTİNYAĞLILAR

TARİF:26

TARİFİ GÖNEREN:BAHRİYE ARKADAŞIM(ANEMON)

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI BİBER DOLMASI

TARİFİN YÖRESİ:İZMİR

Bu güzel tarifi canım dostum,arkadaşım anemonunmutfağı tüm

acısına rağmen bana destek olma adına yolladı.Ona çok teşekkür

ediyorum.Biliyorsunuz ummadığı bir anda annesini kaybetti.Hala

toparlanabilmiş değil..Ona sabır sevgili annesine rahmet diliyorum.

mekanı cennet olsun.Bu dost için hazırlanmış yemeğe buradan

bakabilirsiniz.Ellerin dert görmesin arkadaşım.





TARİF:25

TARİFİ GÖNDEREN:SUSAMÇÖREKOTU

TARİFİN ADI:BÖRÜLCE SALLAMASI(yada salatası)

TARİFİN YÖRESİ:BALIKESİR

Eğer börülce seviyorsanız ve kışında yemek istiyorsanız bu

tarif sizin için ideal okumanızı tavsiye ederim.Arkadaşımında

ellerine sağlık.Tarife buradan bakabilirsiniz.




TARİF:24

TARİFİ GÖNDEREN:SUSAM ÇÖREKOTU

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI TAZE BÖRÜLCE YEMEĞİ

TARİFİN YÖRESİ:BALIKESİR

Bu tarifi susamçörekotu blogcu arkadaşım bize hazırlamış.

Ellerine sağlık diyorum katılımı içinde çok teşekkür

ediyorum .Bu güzel yemeğin tarifine buradan ulaşabilirsiniz.



Arkadaşlar sizden ricam yemeğimiz yöresel olmalıdır.



Konumuz zeytinyağlıdır.Yöresi mutlaka yazılmalıdır.



Hepinize şimdiden teşekkür ederim.












tarafından hazırlanmıştır

KONUMUZ :ZEYTİNYAĞLILAR
Anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak… sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz… eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız yapmanız gereken şey; hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek: isim:zeytinyağlı enginar dolması
yöre adı:İzmir/ege yöresi
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…





3 yorum:

anemonun mutfagi dedi ki...

canım merhaba
kusura bakma bu hafta maalesef nete çok giremiyorum aslındada pek girmekde istemiyorum ama sizleride özlüyorum canım sana yemek koydum bir tane blog spot da alabilirsin,seni çok özledim ve gül kokulu sevgilerimi gönderiyorummm...

Adsız dedi ki...

pek severim börülceyi.. :) ne güzel bir etkinlik oluyor..

sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

canım merhaba
kusura bakma dedim ya bu hafta giremiyorum nete zehra nın bir arsa işi varmış ona yardımcı olmaya çalışıyorum 2 dakka iş yerimden girip çıkıyorum.Bu arada neden dolmaya patlıcan rendelediğimi sormuşsun bunu denemeden anlamazsın çok değişik bir tad veriyor acılıda yapsan bizim gibide yapsan bir kere patlıcanı dene bu çok özel bir tarifdir aslında ve anacığım çok severdi onun için yaptım ve koydum sana gül kokulu sevgilerimi gönderiyorum..öptüm..

anemon