18 Temmuz 2008 Cuma

YÖRESEL LEZZETLER-3-ZEYTİNYAĞLILAR8.GÜN

TARİF:23

TARİFİ GÖNDEREN:HÜLYA ARKADAŞIM

TARİFİN ADI:HAM DOMATES YEMEĞİ

TARİFİN YÖRESİ:TRABZON

Etkinliklerin en güzel yanı kazanılan yeni dostluklar ,yeni

bloglar gezmek,yeni tadları tanımak..Bana etkinliğin kazandırdığı

dostlardan biriside Hülya arkadaşım..Elleri dert görmesin.Tarife

buradan ulaşabilirsiniz.


TARİF:22

TARİFİ GÖNDEREN:GÜL ARKADAŞIMIZ

TARİFİN ADI:FASULYE DİBLESİ

TARİFİN YÖRESİ:GİRESUN

Çok değişik bir yemekle Gül arkadaşımız etkinliğimize

katılmakta..Elleri dert görmesin..Bu güzel tarife buradan ulaşabilirsiniz.




Arkadaşlar sizden ricam yemeğimiz yöresel olmalıdır.
Konumuz zeytinyağlıdır.Yöresi mutlaka yazılmalıdır.
Hepinize şimdiden teşekkür ederim.
http://selmahlc.blogcu.com/
http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://yoresellezzetler.bloggum.com/ tarafından hazırlanmıştır

3 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

İyi akşamlar canım benim saol..bana uğramışsın.o resimler bolu'dan ekmeğini yedim suyunu içtim.kalbim hala orda inan.
ayy aklım ham domatese takıldı..ne güzeldir şimdi onun tadı mayhoş mayhoş olsada yesem.
sevgiler hürmetler.

Adsız dedi ki...

MERHABALAR,BEN DE KABUL BUYURURSANIZ TAZE BÖRÜLCE SALLAMASI VE YEMEĞİNİ SİZE HEDİYE ETMEK İSTİYORUM NE DERSİNİZ KABULMÜ? BALIKESİR YÖRESİNİN EN SEVİLEN YAZ YEMEKLERİDİR. BEKLERİM
susamcorekotu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba tarifimi yayınladığınız için teşekkür ederim belki gözden kaçmıştır börülce sallaması da vardı alırsanız sevinirim kolaylıklar dilerim ALLAHa emanet olun