17 Temmuz 2008 Perşembe

YÖRESEL LEZZETLER-3-ZEYTİNYAĞLILAR 7.GÜN

TARİF:21

TARİFİN ADI:KIRLI

TARİFİ GÖNDEREN:HARİKA MUTFAK

TARİFİN YÖRESİ :AYDIN

İşte mutfak kültürümüze bir örnek daha..Ben ilk defa

duydum bana çok farklı geldi.Yapan arkadaşımın ellerine sağlık.

tarife buradan ulaşabilirsiniz.


Arkadaşlar sizden ricam yemeğimiz yöresel olmalıdır.


Konumuz zeytinyağlıdır.Yöresi mutlaka yazılmalıdır.


Hepinize şimdiden teşekkür ederim.






http://yoresellezzetler.bloggum.com/ tarafından hazırlanmıştır.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yayınladığın için tesekkurler.ama ismini yanlış yazmışsın.KIRLI olacak düzeltirsen sevinirim.by

Adsız dedi ki...

canım merhaba nasılsın kızının doğum gününü kutladınmı nice senelere diliyorum ona bu arada kapadokyam sitesinde senin doğum günün diye sayfa açıldı artık sen onu kızın adına kabul et..canım etkinliğine yemek hazırlıyacağım ama inan kendimi daha toparlamış değilim bana biraz müsade et olurmu..seni çok seviyorum öptümmm...
www.blogcu.com/anemonunmutfagi

bu arada chat box'a yazı yazılmıyor haberin ola

dogada.blogspot.ru dedi ki...

merhaba ben sayfamda iki tarif koydum biri soğuk çorba diğeri fasulye diblesi kolaylıklar diliyorum güzel bir etkinlik olması temennilerimle sevgiler