5 Temmuz 2008 Cumartesi

Anemonunmutfağı ve Defnenin süzgecinin acı günü

Sevgili arkadaşlar ,Anemonunmutfağı ve defnenin
süzgeci adlı blogcu arkadaşlarımızın anneleri vefat
etmiştir.Bildiğiniz gibi yöresel et yemekleri2 etkinliğini
Anemonunmutfağı yapmaktaydı.Kendisi takdir edersiniz
ki şu an ilgilenemeyecek.Ben Onlara başsağlığı diliyor
Allahtan sabır istiyorum.Anneyi kaybetmek ne demektir
en iyi ben bilirim.Annelerine Allahtan rahmet diliyorum.
Mekanı Cennet olsun.Allah kalanlarına sabır ihsan eylesin.
Başın sağolsun Anemon,başın sağolsun defnenin süzgeci.

9 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Simdi gordum ve inanilmaz uzuldum allah nur içinde yatirsin sabir versin,ne dicemi bilemiyorum çok zor bir durum çok zor...opuyorum seni.

Unknown dedi ki...

Arkadaşlarımızın başı sağolsun allah sabır versin,annelerinde mekanı cennet olsun öpüyorum...

akasyakokusu dedi ki...

Ayyy :((tühh üzüldüm şimdi hatırınızı sorayım demiştim.bende annemi 4 yıl önce kaybettim bilirim onun acısını.
arkadaşıma uğrayım onada yazayım sayenizde öğrenmiş oldum..
onun acısı bizim acımızdır.teyzecimin mekanı cennet olsun..amin.
sağlıcakla kalın.

Hobi Sepeti dedi ki...

Arkadaşların başı sağolsun,Allah geride kalanlara sabır versin.

HÜLYA dedi ki...

allah sabır versin.. cumartesi duyduğumda çok şaşırmıştım... allah mekanını cennet etsin inşallah..

SOFRAM dedi ki...

Canım arkadaşlarımızın başı olsun, annelerine allahtan rahmet diliyorum, mekanları cennet olsun.Acılı ailelerine de sabırlar diliyorum...Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Bende arkadaslarimizin bu acili günlerinde Allahtan sabir, rahmet ve basagligi diliyorum. Allah annelerinin mekanini cennet etsin insallah, sevgiler...

ayşegül dedi ki...

cnm etkinlik duyurusunu tekrar yayınlayabilirsin banneri hazırlayacağım cnm çok duyuru bırakmaya çalış olurmu

Unknown dedi ki...

canim etkinlik hayirli olsun ben linklerimi düzelltim yalnis yazmisim görüsmek üzere öpüldün...