10 Temmuz 2008 Perşembe

YÖRESEL LEZZETLER-3-(ZEYTİNYAĞLILAR) 1

TARİF:6

TARİFİN ADI:KARALAHANA SARMASI

TARİFİ GÖNDEREN:SEVİL ARKADAŞIM

TARİFİN YÖRESİ:KARADENİZ

Katılımından dolayı çok mutlu oldum.Ellerine sağlık derken
güzel bir tatil diliyorum tarife buradan ulaşabilirsiniz.






TARİF:5

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI KARA LAHANA SARMASI

TARİFİ GÖNDEREN:HÜLYA ARKADAŞIM

TARİFİN YÖRESİ:KARADENİZ

Elleri dert görmesin.Ona ciddi bir teşekkür borcum var.Katılımı ve destekleri

için teşekkür ediyorum.Tarife buradan ulaşabilirsiniz.








TARİF:4

TARİFİN ADI:HAMSİLİ PİLAV

TARİFİ GÖNDEREN :HÜLYA ARKADAŞIM


Hülya arkadaşıma etkinlik konusunda bana verdiği destekten dolayı

ve güzel yemekler için ayrıca çok teşekkür ediyorum.Sevgilerimle.

Tarife buradan ulaşabilirsiniz.











TARİF.3

TARİFİN ADI:ZEYTİNYAĞLI KABAK ÇİÇEĞİ DOLMASI

TARİFİ GÖNDEREN:HAYRİYE ARKADAŞIMIZ


Hayriye arkadaşımıza bu güzel yemek tarifi için çok

teşekkür ediyorum.Tarife buradan ulaşabilirsiniz.












TARİF:2

TARİFİN ADI:MISIRLI SEMİZOTU SALATASI

TARİFİ GÖNDEREN:ELMALİ PASTA

Selma kardeşim etkinliğimize bu güzel salata ile renk katmıştır.
Ellerine sağlık diyorum.Tarife buradan ulaşabilirsiniz.








Sevgili arkadaşlar yöresel lezzetler etkinliği-3 zeytinyağlıları



ben yapmaktayım.Sizlere yaptığım davete yanıt verdiğiniz için



çok teşekkür ediyorum.Hepinizin ellerine sağlık.





TARİF:1


TARİFİN ADI:DOLMA


TARİFİ GÖNDEREN:Karadeniz sofrası








Arkadaşımızın tarifine buradan ulaşabilirsiniz.Katıldığı için


çok teşekkür ediyorum.İsterse yeniden katılabilir.Ellerine sağlık.

2 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim etkinlige baslamisin super gidiyor,kolay gelsin sana bir tanesi,dilersen benim arsivden bir kaç tarif bakayim tabiii ki istersen sana linkleri veririm olurmuu,simdi bende etkinlik daha bitmedi bittikten sonra bir hafta bir buçuk hafta olmucam ama döndügumde sana yapip vercem tamam gitmeden de bir tarif daha birakirim yaprak sarma yapmistim onu da yayinlarim gitmeden,oldu mu,bana haber ver,opuldun.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/2008/06/zeytinyagli-kabak-yemegi.html

http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/2008/06/zeytinyagli-pirasa.html

http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/2008/06/firinda-tavuklu-ispanak.html

canim uç link biraktim hangisini istiyorsan alabilirsin yada hepsini,ben ayrilmadan once sana yeni bir tarif eklerim,opuyorum ve kolay gelsin sana.