16 Temmuz 2008 Çarşamba

yöresel lezzetler-3-zeytinyağlılar 6.gün

TARİF:20

TARİFİN ADI:NOHUTLU PİRİNÇ PİLAVI

TARİFİ GÖNDEREN: ZEHRA ARKADAŞIMIZ

TARİFİN YÖRESİ:ANKARA

Bu tarifi gönderen arkadaşımız nohutlu ve zeytinyağlı

pilav olurmu diyo.Ben her yemeğimi öyle yapıyorum..

Antepte her yemeğe nerdeyse nohut konur.Ellerine sağlık

diyorum tarife buradan ulaşabilirsiniz.





TARİF:19

TARİFİ GÖNDEREN:SOFRAMDAN ARKADAŞIM

TARİFİN ADI:ŞEYH MUALLA

TARİFİN YÖRESİ:ANTAKYA

Bence adı ve görünüşü çok güzel bir yemek.

Arkadaşımın ellerine sağlık..Yemeği harika bir

slayt ilede süslemiş.Ama ben alamadım malesef.

Bu güzel yemeği buradan görebilirsiniz.





Arkadaşlar sizden ricam yemeğimiz yöresel olmalıdır.

Konumuz zeytinyağlıdır.Yöresi mutlaka yazılmalıdır.

Hepinize şimdiden teşekkür ederim.




http://selmahlc.blogcu.com/
http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://yoresellezzetler.bloggum.com/ tarafından hazırlanmıştır.



TARİF:18

TARİFİ GÖNDEREN:MÜJGAN ARKADAŞIM

TARİFİN ADI:SEBZELİ ENGİNAR ÇANAĞI

TARİFİN YÖRESİ:EGE-İZMİR

Gerçekten sunumu harika olan bu yemeği yapan arkadaşımızın

ellerine sağlık..Tarife buradan ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Merhaba canım etkinliğe ben de Antakya'nın ünlü şeyh mualla yemeğiyle katılıyorum. Sabah sayfamda yayınladım. Alırsan sevinirim. Kolay gelsin canım, sevgilerimle...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, ben slayttan başka alabilmen için fotoğraf ta yayınladım, bunu alıp yayınlayabilirsin canım,diğer etkinliklerde de böyle yapıyorum bir sorun olmuyor, sevgilerimle...

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, biz fotoğrafların alınmaması için özellikle slayt olarak hazırlıyoruz.Sanırım bunun kopyası mümkün değil,zaten onun için kopyalanabilsin diye ayrıca da fotoğraf yayınlıyoruz güzelim, seni yorduk galiba,kusura bakma canım,kolay gelsin sevgiler...