27 Haziran 2008 Cuma

PATATESLİ KEK

Photobucket

Çok güzel bir yaz gecesi..Komşularım bu geceyi dahada güzelleştirme adına

bahçede pastalı çaylı bir buluşma gerçekleştirdiler.Sağolsunlar benide

davet ettiler..Benim kızlarla beraber indik..Sofradaki güzel pastalarında tarifini

ve görüntüsünü almamak olmazdı değilmi?Bu tarif Gülhan komşuma ait.

Ben bu kekin peynirlisini yapmıştım ama buda patatesle yapılanı.Tatlı

ile arası olmayanlar için ideal bir kek..

İŞTE MALZEME LİSTESİ

4 adet yumurta

3 adet patates

1 demet maydanoz

1 çay kaşığı karabiber

1 tatlı kaşığı kırmızıbiber

1 su bardağı sıvıyağ

1 su bardağı süt veya yoğurt

1,5 su bardağı un

2 paket kabartma tozu

Malzemeleri yumurtadan başlayarak ilave edip karıştırırız..En son haşlanıp

küçültülmüş patatesimizi ve maydanozu ekler ısıtılmış fırında pişiririz..

Zaten kekimiz üzeri kızarıp içine bıçak batırınca yapışmıyorsa hazır demektir.

Biz neşe ile yedik..Yapan arkadaşımızın ellerine sağlık..2 oğlu var bir kızı

olsun istiyor..İnşallah Allahnasip etsin:)

Photobucket

3 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim yeni sayfan super gule gule kullan hayirlisi olsun,blogcu yuzunden hepimiz buraya tasindik.

Merhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

keskinli dedi ki...

komsunun ellerine saglik enfes olmus rabbim ayricada gönlünün dilegini versin bir kizi olsun insallah benimde iki oglum var bir kizim olsun isterdim sevgiler canim hayirli cumalar

Adsız dedi ki...

masa nefis donatılmış yanınada bi bardak çay ohhhh değmeyin keyfime