27 Haziran 2008 Cuma

Ahmet Kerem

Photobucket

İşte size afacan bir çocuk..Bu benim yeğenim Ahmet..Kızkardeşimin son numarası..Ahmet Keremin blogta ne işi var değilmi?Hemen anlatayım..Çocuklar biliyorsunuz ayaklı fıkra gibiler..Ne zaman ne söyleyecekleri belli olmuyor.Bugün ve dün Ahmetin öyle cümlelerini yakaladımki kendimi tutamadım sizede anlatmak istedim:)

İlk işöyle;Dün bana geldi.Benim büyük kızın topunu istiyor.Dedim öpücük verirsen veririm..Bana yanıtı rüşvet günahtır oldu..Şok oldum.

Sabah annesiyle komşuya gitmişler ..Buda ev sahibinden habersiz kraker almış..Annesi kızmış ayıp değilmi oğlum ?Ama anne çok tatlılar diye yanıt vermiş..

Çok tatlı yeğenlerim var.Size ara ara onların fıkralarını anlatacağım.:)Ama maşallah demeyi ihmal etmeyin olurmu?


Ahmetin tarifine gelince:)2 kaşık balı alıyosunuz..İçine dünyanın en güzel tebessümünü koyup harmanlıyorsunuz..Harmanlanan karışıma şefkat ve çocuk sevgisi ekleyip kalbinizde bir gece bekletiyorsunuz.


4 yorum:

Adsız dedi ki...

APLASI: akşam üzeri bir haber aldım,isim benzerliginden dolayı evimin tapusuna haciz gelmiş,tesadüf bende ordayım,en büyüğü 6.sınıfa giden yegenlerim beni görünce başıma üşüştüler öpücüklere boguldum üstüne de ahmet kerem,çocuk üzüntüden anlamaz hacizi falan unuttum, iyiki yegenlerim var.(bi yegenim daha var o biraz onlardan büyük ama o orda yoktu,ahmet kerem in abisi metin)

anemonun mutfagi dedi ki...

off şu bıcırığı benim için bi mıncıkla olurmu..:)) canım şimdi girdim nete bloğun kaymamış..:)) biraz geç oldu ama kusura bakma işten evev şimdi gelebildim..bide senden ricam şu arkadaş listesini nerden nasıl yaptın bana anlatsana ben adres ekliyorum hep değişik yerler çıkıyor çözemedim onu öptümmmm ve teşekkürler şimdiden..:)))

Adsız dedi ki...

ya iştebu işte bu benim şirin oğlum bal kadar şirin ama biber gibi acı

Adsız dedi ki...

yawww bu ne yakışıklı çocuk böle böle yakışıklı bi delikanlı sanada nasip olsun