30 Haziran 2008 Pazartesi

ETKİNLİĞE DAVET

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda… YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-3 ZEYTİNYAĞLILAR http://porselendemlik.blogcu.com http://selmahlc.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com http://yoresellezzetler.bloggum.com tarafından hazırlanmıştır etkinliğimizin yeni sahibesi www.yapraksarma.blogcu.com olarak 10/7/2008 ile 10/08/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:ZEYTİNYAĞLILAR anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak… sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz… eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız yapmanız gereken şey; hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek örnek: isim:zeytinyağlı enginar dolması yöre adı:İzmir/ege yöresi buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde… iletişim:www.yoresellezzetler.bloggum.com unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır önemli:son zamanlarda bloglarda yaşanan sorunlardan dolayı böyle bir önlem almayı uygun bulduk etkinliğimiz ayrıca http://www.yapraksarmayapraksarma.blogspot.com/adresinde de yapılacaktır… HEPİNİZİ EV SAHİBESİ OLARAK DAVET EDİYORUM.BENİ YANLIZ BIRAKMAYACAĞINIZI UMUYORUM .SEVGİLERİMLE

9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM ÖNCELİKLE EV SAHİBESİ OLDUGUN İÇİN PORSELEN DEMLİK AİLESİ OLARAK TEŞEKKÜR EDERİZ ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLERİM TATLIM SANA SEVGİYLE KAL

HÜLYA dedi ki...

canım merhaba.. mesaj yazmışsın etkinlikle ilgili bazı şeyler sormuşsun.. Şimsi sana msn adresimi yazıyorum kabul et oradan daha detaylı anlatırım sana...

mesajını silemedim sürekli hata verdi... ama evdeki pc den de silmeyi denerim sevgilerle canım bekliyorum

HÜLYA dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Etkinlik davetin için teşekkürler,
karadeniz yöresine ait zeytinyağlı sade yaprak sarmasıyla etkinliğini şenlendireyim erkenden,kolaylıklar diliyorum,tarifimi alabilirsin.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, davetin icin cok tesekkürler, insallah yakinda katilacagim, sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım davetin için çok teşekkürler kolay gelsin zeytinyağlıyı hazırlayacağım bir egeli, izmirli olarak olmazsa olmazlardan zeytinyağ bizim için..
canım ben burada olmayacağım iççin hazırladığımda bildiririm sen zamanı geldiğinde unutmassan alırsın tarifimi,...
profitrolünde çok güzel olmuş ellerine sağlık,...nefisss.... canım arkadaş listeme ekliyorum seni hoşçakal...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım davetin için çok teşkr ederim izin hazırlıklarım var vakit bulup hazırlayabilirsem katılmak çok isterim..kolaya gelsin kocaman sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım davetin için çok teşekkürler, mutlaka katılmaya çalışacağım,ayrıca arkadaş listene eklemenden de mutlu oldum, görüşmek üzere sevgiler...
Etkinlikte kolaylıklar diliyorum canım...

Adsız dedi ki...

arkadaşım ben senin etkinliğin için hazırladım zeytinyağlımı blogada ayın 10 u için tarih koydum gelip alırsın canım haber vereyim dedim...kolay gelsin...