14 Ağustos 2008 Perşembe

ARABA PASTA

Photobucket

Aslında wolsvagene benzetmeye çaıştım ama benden ancak
Photobucket
bu kadar.Bu pastayı yeğenim Ahmet için yaptım..

İYİKİ DOĞDUN AHMET
Photobucket
O ve çocuklar çok beğendi.
Photobucket

MALZEME LİSTESİ

3 Yumurta

1 su bardağı şeker

1 kafve fincanı süt

1 kahve fincanı sıvıyağ

1 kabartma tozu

1 vanilya

2 su bardağı kadar un.Kıvamına siz bakın



Kekimizi kare bir tepside pişirip daha sonra boyu 26 cantim

eni 12 cantim 2 adet kekten kesiyoruz.Arabanın gövdesi için gerekli.

Daha sonra camı için 12 ye 8 ve 12 ye 6 iki parça daha kesip

aralarına krema sürerek yapıyoruz.Gıda boyası ile renk verip

süslüyoruz..

Photobucket

1 yorum:

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor. Pembe cadillac'a daha çok benzemiş:)
Oğlum hemen bizde yapalım diyor. Bana iş çıktı...