19 Mart 2009 Perşembe

KITIR TUZLU KURABİYE,MİLFÖY BOHÇASI




Bu güzel kıtır tuzlu kurabiyelerin tarifini küçük görümcemden aldım..Ben çok beğendim bakalım sizlerde deneyin beğenecekmisiniz?
MALZEME LİSTESİ
Oda sıcaklığında erimiş 1 adet margarin
1 çay bardağı mandalin suyu(ben portakal kullandım)
1 paket kabartma tozu
3 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 yumurta (akı yüzüne)
Aldığı kadar un
Pişme süresi20-25 dakika
230 derece
Tüm malzemelerle çok sert olmayan güzel bir hamur elde ediyoruz..Kalıplarla şekillendirip üzerine yumurta akını sürüyoruz.Ben üzerlerine haşhaş dökerek süsledim.Siz susamda kullanabilirsiniz.Hatta kırmızı pul biberde çok güzel olur..
MİLFÖY KESESİ
4 adet milföy
yetecek kadar peynir
1 adet yumurta sarısı
4 adet kürdan
Pişme süresi 20 dakika
Kare halindeki milföy yaprağının içine peynir koyup kürdan ile büzerek kapıyoruz..Üzerine yumurta sarısı sürüp ısıtılmış fırında yaklaşık 20 dakika kadar pişiriyoruz..

Hiç yorum yok: